Podívejte se na obsah
Služby spojené s údržbou

Naším cílem je Zen

CITIZEN vás po zakoupení nového vozu udrží v zenu. Speciální program služeb byl navržen tak, aby každý okamžik, který strávíte ve svém voze Citroën, byl co nejpříjemnější.
Program CITIZEN je komplexní systém služeb, které vás doprovázejí při pořízení vozu – během porovnávání nabízených verzí, při vlastním výběru i po převzetí vozu.

APLIKACE MYCITROËN

Vůz vybavený konektivními službami

S aplikací MyCITROËN kompatibilní se systémy iOS a Android můžete využívat řadu služeb, které zjednoduší údržbu vašeho vozu Citroën. Aplikace vás bude informovat o tom, kdy je třeba zajet s vaším vozem do servisu. Poté si můžete odkudkoli online zarezervovat termín a získat nabídku od svého opravce. To ale není zdaleka vše. Využijte speciální nabídky společnosti Citroën a jejích partnerů, získejte VIP pozvánky a užijte si testovací jízdy dříve než ostatní. Neváhejte a nainstalujte si aplikaci ještě dnes.

MYCITROËN DRIVE

Plánování tras

S MYCITROËN DRIVE si můžete cestování naplánovat podle potřeb. Budete mít přehled o dopravě v reálném čase, informace o rychlostních radarech na trase, zjistíte ceny pohonných hmot a umístění dobíjecích stanic... a navíc vás bez problému zavede na parkoviště s volnými místy v cíli vaší cesty.

Sníte o ideálním kopilotovi? Nyní ho máte!

MYCITROËN ASSIST

Asistence na dálku

Asistenční službu Citroën oceníte, pokud je váš vůz v souvislosti s poruchou či nehodou nepojízdný. Postaráme se o vás a zajistíme opravu vašeho vozu, abyste mohli pokračovat v cestě – a to i v případě poruchy přímo u vás doma.

 

Všechny vozy Citroën mají doživotní asistenční službu za předpokladu, že navštěvujete autorizovaný servis Citroën.

ADVISOR SERVICES

Vyhledávání nejvhodnějšího servisu
Pomocí služby Citroën Advisor můžete zjistit, co si o kvalitě služeb našich servisů myslí ostatní zákazníci. Svůj servis si můžete vybrat zcela transparentně a poté se podělit o vaše uživatelské zkušenosti

ONLINE NABÍDKA A REZERVACE

Rezervace schůzky a žádost o cenovou nabídku
Rezervace schůzky či žádost o cenovou nabídku nebyla nikdy snadnější. Stačí pár kliknutí a vyberete nejbližší servis, zadáte svůj požadavek a rezervujete termín návštěvy. Navíc můžete využít speciálních slev během happy-hours (v závislosti na menším vytížení v určitých časech).

VIDEOCHECK

Video schválení plánovaných servisních úkonů

Videocheck je inovativní poprodejní služba pro schvalování dodatečných servisních prací, které je třeba na vašem voze provést.

Pokud je během údržby zjištěna potřebná vícepráce, která nebyla původně odsouhlasena, opravce vás o tom informuje.

V rámci služby Videocheck vám zcela transparentně odešle videozáznam práce, která by měla být na vašem voze provedena. Návrh obdržíte prostřednictvím textové zprávy či e-mailu. Navržené úkony můžete odsouhlasit nebo odmítnout. Nabídku poté online schválíte či odmítnete.

Služba Videocheck šetří váš čas tím, že sdružuje všechny práce, které by by bylo dobré na vašem voze preventivně provést.

E-servisní knížka

Vaše 100% digitální servisní knížka

Stáhněte si e-servisní knížku, první 100% digitální servisní knížku, kterou pro vás vyvinula společnost Citroën. Získejte přístup ke kompletní servisní historii svého vozu a mějte přehled o provedených servisních úkonech i o těch plánovaných. Svou elektronickou servisní knížku naleznete ve svém osobním účtu v aplikaci MyCitroën.

Aktualizace mapových podkladů

Aktualizace map v navigaci

Navigační systém vašeho potřebuje pro optimální fungování aktuální mapy. Proto Citroën pravidelně aktualizuje mapové podklady pro navigaci.