Podívejte se na obsah

PRAKTICKÉ ASISTENČNÍ SLUŽBY CITROËN

V případě poruchy či nehody je možné kontaktovat pracovníky asistenčních služeb CITROËN pomocí místního tísňového nebo asistenčního volání. V rámci Asistenčních služeb CITROËN bude váš vůz opraven nebo odtažen. Tato služba se vztahuje na všechny vozy CITROËN, stačí, když si necháte každý rok provést servisní prohlídku svého vozu CITROËN u autorizovaného opravce CITROËN.

BEZPEČNOST PŘEDEVŠÍM

Asistenční služba Citroën je určena motoristům v nouzi s nepojízdným vozidlem, především všem majitelům vozů značky Citroën. V případě závady na vašem vozidle je vám k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
 
V České republice si službu můžete vyžádat na telefonním čísle (na účet volaného) 800 10 12 10 a ze zahraničí na telefonním čísle +420 222 31 9999 (pouze pro vozidla v záruce).
 
Vysvětlíte, co se Vám stalo, popíšete závadu a místo, kde se nacházíte a uvedete model a poznávací značku svého vozu.

 

ŤÍSŇOVÉ VOLÁNÍ PŘÍMO Z VOZU

Pokud je váš vůz vybaven systémem Citroën Connect Box (v základní výbavě nebo v rámci příplatkové výbavy v závislosti na verzi), můžete kontaktovat pracovníky asistenčních služeb CITROËN pouhým stisknutím černého tlačítka umístěného za vnitřním zpětným zrcátkem. V případě kolize proběhne volání na asistenční služby CITROËN automaticky. V případě potřeby vyšle pracovník asistence okamžitou pomoc.

POKRYTÍ CELÉ EVROPY

V případě poruchy, nehody, ztráty klíčů, uzamčení klíčů ve voze nebo načerpání nesprávného paliva vám bude v rámci Asistenčních služeb CITROËN poskytnuta pomoc na celém území EU a v dalších 15 státech nebo teritoriích. Pracovníci asistenčních služeb CITROËN udělají maximum pro odstranění problému na místě, případně nechají vůz odtáhnout do nejbližšího autorizovaného servisu. Tato záruka se vztahuje na řidiče i spolucestující bez ohledu na to, zda byl vůz zakoupen jako nový nebo ojetý. Pokud by oprava trvala déle než 24 hodin, bude vám nabídnuto řešení, které vám umožní pokračovat v cestě.
*ASISTENČNÍ SLUŽBA CITROËN V EVROPĚ +33 549 25 24 24. Asistenční služby jsou na celém území Evropy poskytovány zdarma po dobu 1 roku od provedení pravidelné servisní prohlídky nebo jakékoli opravy vozu v autorizované síti CITROËN (bez kilometrového omezení, do stáří vozu 20 let). Zahrnují odtah v případě poruchy (mechanická nebo elektrická závada či porucha elektroniky s výjimkou baterie), nehody, načerpání nesprávného paliva, ztráty klíčů nebo uzamčení klíčů uvnitř vozu bez kilometrového omezení. Tato obchodní nabídka neplatí pro vozy, na které se vztahuje záruka výrobce, prodloužená záruka, aktivní servisní smlouva CITROËN nebo smlouva o údržbě či servisní smlouva v rámci prodeje ojetých certifikovaných vozů CITROËN Select. Služby mobility a ubytování se nevztahují na vlastníky, uživatele a cestující v sanitních vozech a zdravotnických vozech. Dále jsou z těchto služeb vyjmuty vozy určené pro komerční přepravu osob, vozy taxislužby, autoškoly, přestavěné vozy a vozy používané při soutěžích nebo rallye i vozy v krátkodobém pronájmu na dobu kratší než dvanáct po sobě jdoucích kalendářních měsíců. U těchto vozů je bezplatně poskytnuta pouze havarijní služba na místě nebo odtah. Všeobecné podmínky jsou k dispozici u participujících prodejců CITROËN nebo na www.citroen.fr/assistance. Pro neslyšící a nedoslýchavé je služba dostupná prostřednictvím SMS na čísle 06 70 92 13 02.