SPECIALIZOVANÉ SLUŽBY PRO JEDNODUŠŠÍ SERVIS VAŠEHO VOZU CITROËN
VIDEOCHECK
Transparentní vícepráce
VIDEOCHECK = on‑line prohlídka vašeho vozu, včetně videozáznamu
Jedná se o nástroj elektronické komunikace zahrnující on‑line potvrzení rozsahu zakázky. Díky této službě jsme schopni předložit klientům důvěryhodný report, který je srovnatelný s běžnou prohlídkou vozu za jejich přítomnosti. Umožňujeme zákazníkům v podstatě bezkontaktní řešení servisu jejich vozu.
Jak služba funguje?
- Přivezete svůj vůz do autorizovaného servisu Citroën.
- Mechanik vůz důkladně prověří a natočí videozáznam, ve kterém zrekapituluje veškerá zjištění z detailní prohlídky a vyplní formulář, ve kterém uvede rozsah navrhovaných prací včetně předpokládané ceny.
- Prostřednictvím SMS nebo e‑mailu obdržíte odkaz na videozáznam.
- Zrealizovány pak budou pouze úkony, které jste schválili pomocí zaslaného formuláře.
- Po ukončení servisních prací si vůz vyzvednete.
ONLINE REZERVACE TERMÍNU
Rezervovat termín servisu nebylo nikdy jednodušší! Stačí několik kliknutí v počítači nebo v chytrém telefonu prostřednictvím aplikace MyCITROËN.
Zvolte preferovaného autorizovaného opravce a přesný čas svého příjezdu. Navíc můžete využít slevu na určité zvýhodněné časové úseky, které se řídí vytížeností konkrétního servisního místa.
APLIKACE MY CITROËN
Aplikace MyCITROËN přináší různá pozitiva:
- Upozornění na termín příštího servisu
- Online rezervace termínu u zvoleného opravce CITROËN, který zašle předběžný rozpočet na plánovaný úkon
- Individuální sledování vozu dle stáří a ujetých km, upozornění na termín příští návštěvy servisu a přístup ke službám CITROËN.
SVOLÁVACÍ AKCE
CITROËN informuje všechny majitele vozů dotčených svolávací akcí, a to buď poštou nebo během návštěvy servisu.
Pokud jste byli v této věci osloveni, obraťte se na vedoucího poprodejních služeb u svého autorizovaného opravce. Ten vám potvrdí potvrdí, zda se daná svolávací akce vašeho vozu týká, či nikoli. Při té příležitosti je rovněž vhodné ověřit, zda jsou vaše kontaktní údaje správné.